Bun găsit!
Înainte de orice altceva, mulțumim din suflet tuturor celor care au reacționat la apelul nostru și au participat la campania prin care ne propunem achiziționarea pentru Sofia, fiica noastră, a unui nou procesor de sunet (mini-computerul care îi ține loc de ureche și al cărui grad de uzură impune înlocuirea).
Reamintim unde se găsesc prezentarea campaniei și povestea Sofiei: www.darulsunetului.ro/sofia (și www.darulsunetului.ro/sofia-en pentru limba engleză).
La 23 noiembrie, în exact o lună de la debut, am atins pragul de 50% (5.000 euro), mult peste așteptările noastre inițiale. Vă mulțumim!
Ne bucurăm și mai mult că aproape întreaga sumă de până a fost primită din donații, deși noi ne propusesem o țintă de doar 2.000 euro din donații și restul din sponsorizări. Diferența este că donațiile se dau din buzunarul propriu și de aceea sunt mult mai valoroase, dacă nu ca sumă, cu siguranță ca mesaj de solidaritate și apreciere. Deci, mulțumim o dată în plus!
Pe lângă donație (fiecare are propriile nevoi și cheltuieli în această perioadă), vă propunem alte 3 moduri simple de a promova cauza Sofiei, fără niciun cost personal:
1. Firmele își fac bilanțurile în această perioadă și administratorii sunt mai dispuși să ajute diferite cauze. Recomandați-ne unei firme. Mai toți avem printre rude sau prieteni și „patroni”. Noi avem pregătite prezentarea, contractul de sponsorizare și un mini-calculator de sponsorizare. Ideea este că sponsorizările se deduc, în anumite limite, din baza de impozitare. Dacă aceste limite sunt respectate, niciun efort financiar personal nu este necesar. (editare: deducerea este valabilă doar pentru firmele plătitoare de impozit pe profit. Cele plătitoare de impozit pe venit pot face de asemenea sponsorizări, dar acestea nu se deduc.)
Dar există și alte modalități de a recompensa un sponsor. Detalii, la cerere.
2. Găsiți mai jos 2 banere web. Puneți-le pe website-urile pe care le administrați, cu un link spre www.darulsunetului.ro/sofia.
3. Împărțiți cu amicii virtuali de pe FB sau alte rețele campania noastră, cu sau fără câteva cuvinte în plus.
Gândiți-o și ca pe o ocazie de a promova soluția etică și totodată performantă a implantului cohlear ca răspuns la nevoile surzilor. „Darul Sunetului”, asociația noastră, al cărei website găzduiește campania, este o organizație de pacienți fondată de părinții mai multor copii surzi. Alți părinți care se regăsesc în situații similare și află despre noi, vin să ne ceară sfaturi și sprijin. Încercăm astfel să întoarcem către comunitate o parte din ajutorul primit de la voi.
Cu multă recunoștință,
Bogdan și Diana (plus Sofia)
0 Comments